Администрация

  • Задължително публикуване на тримесечни финансови отчети на всички фирми с над 50% общинско участие на техните интернет сайтове. Целта е повече прозрачност на техните финанси, навременно пресичане на злоупотреби и разхищения, и вземане на мерки за подобряване на дейността им. В момента отчетите на тези компании е публикват само в Търговския регистър и то 7 месеца след приключване на годината.
  • Пълна информация относно разходите за работни заплати и допълнителни възнаграждения, както и за външни консултанти и услуги.
  • Регламент за използването на онлайн инструменти за гражданско участие и провеждане на местни референдуми.
  • Провеждане на публични обсъждания по всички приоритетни теми за Общината
  • Използване на онлайн и offline приложения за регистриране на нарушения и входирането им в отговорните общински институции (паркиране; проблеми с улици и тротоари, подлези, пешеходни пътеки и тн.)
  • Зелен телефон от типа 0700 безплатен за входащите обаждания с дежурен по община и приемане на сигнали и насочването му по компетентност
  • Ангажиране на обществеността чрез активно присъствие на общината в социалните мрежи и активна обратна връзка
  • Изнесени работни места на общинската администрациа в кметствата, електронен подпис
  • Мобилна общинска администрация за обслужване на хора с увреждания.
  • Обслужване на „едно гише“ да сработи
  • Униформи за служителите – задължителни за тези на гише
  • Етичен кодекс за служителите в общинската администрация
  • Годишни профилактични прегледи
  • Общински инспекторат с широки правомощия
  • Информационно обслужване, IT

One Comment

  1. Асен Велев август 17, 2015

    Емо, може би ще е добре да структурираме документа с няколко раздела. Общо за цялата администрация, фронт офис, бек офис и кметства.?

Вашият коментар